Geoblog.pl    sylwiaimarcin    Podróże    Indonezja 2013    Dubai - Jakarta

Dubai - Jakarta

Zjednoczone Emiraty Arabskie
Zjednoczone Emiraty Arabskie, Dubai

Lotnisko w Dubaju robi wrażenie rozmiarem i udogodnieniami dla podróżnych. Dla oczekujących dłużej niż 4 godziny przewidziany jest bezpłatny posiłek. O kupon należy się upomnieć w jednym z licznych punktów informacyjnych. Kupon do wykorzystania jest w jednym z kilku restauracji mieszczących się na wszystkich terminalach. My wybraliśmy kuchnię indyjską i włoską, ale do dyspozycji są i inne spełniające wymagania różnych smakoszy. Przemieszczanie się pomiędzy terminalami najprostsze jest pociągiem, ale można też skorzystać z autobusu jadącego pomiędzy terminalami co pół godziny, ale za to w więcej miejsc. Terminale są długie i na trasie zaznaczony jest przewidywany czas dotarcia do poszczególnych gate-ów. Na lotnisku, jak to często bywa, jest dość chłodno więc warto zabrać sobie jakąś bluzę szczególnie jeśli macie zamiar się przespać. W kilku miejscach na każdym terminalu znajdują się leżaki, na których można się swobodnie wyciągnąć :).

Drugi odcinek przelotu minął nam bardzo szybko. Większość czasu przespaliśmy.